onsdag 1. desember 2010

1 Desember og snikende julestemning


Endelig ble det pyntet til jul. Røverdatter synes jeg var litt vel treg med å finne frem julen i år men jeg synes 1. Desember er akkurat passe tidlig. Det er travelt med full jobb og fritidsaktiviteter (både våre og barnas). På mandag var det juleavslutning på turnen og Røverdatter var nisse. Kjempekoselig var det. Først en time turn og så en time med sosialt samvær og risengrynsgrøt. Herlig! På trisdag var det svømming og da går også hele kvelden... Så  det kommer kanskje ikke som noen overraskelse at eg måtte skippetrening i dag for å få handlet inn til årets julekalender?!? 


Nå har de begynt med langåpent på Kvadrat kjøpesenter så der var jeg ikveld og handlet inn til julekalenderen. I morges fikk hun bare noe som jeg fant i skuffene her hjemme og hun var fornøyd hun.. men hun visste ikke at resten av pakkene ikke var der.  Her er dagens fangst - litt av hvert. Er spesiellt fornøyd med den snøkulen med engel inni. Den vet jeg at hun vil elske!


Slik ser årets julealende ut før den er stappet med gaver. Det blir dyrt med slike julekalendere men det er litt koselig og. Jeg er kjempefornøyd med denne kalenderen, eneste negative er at det ikke er plass til de store pakkene i selve kalenderen. Derfor må vi lage kort å legge i lommene de dagene hvor pakken er for stor. Men det funker greit det også.


Jeg satser på å komme med flere innlegg når jeg har fått pyntet ferdig til jul. Det kommer også ett innlegg til litt senere, for som dere kanskje vet er det trekning idag. Jeg ønsker alle lykke til ;)

Og velkommen til alle nye følgere!

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar