onsdag 10. november 2010

Award fra Villa Minde!

 Jeg har vært så heldig å motta en Award fra
den flotte bloggen Villa Minde

Når man tar i mot denne Awarden gjør man følgende:

* Takker den man har mottatt prisen fra
* Kopierer Awarden til bloggen sin
* Forteller om 3 ting man liker å gjøre
* Sender prisen videre til 5 man føler fortjener den

§ Tusen takk til Villa Minde som tenkte på meg §

 
3 ting jeg liker å gjøre: 
© Være sammen med familien både hjemme og ute på tur©
© Kose meg med alle hobbyene mine, blogging, male bilder, hekle/strikke og trene©
©Leke med alle de herlige venninnene mine - de er gull©

Jeg vil gjerne gi Awarden videre disse flotte bloggene
som jeg varmt anbefaler alle å besøke:

;0) Det er hyggelig om dere ønsker å ta i mot Awarden,
men absolutt ingen sure miner om det ikke passer denne gangen ;0)
 
 
 Jeg vil også i samme slengen ønske alle nye følgere hjertelig velkommen! Jeg gleder meg til å bli kjent med dere. Ha en herlig kveld alle sammen!

4 kommentarer:

  1. Så moro! Tusen takk for koselig oppmerksomhet. Du har en nydelig blogg. Likte kjempe godt headingen. Besøker deg helt klart igjen :)

    Klemmer fra Maia

    SvarSlett
  2. Gratulerer med award!
    Den fortjente du:)
    Nydelig lue du har heklet ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Gratulerer med award, og tusen takk for at du vil dele den med meg. Jeg har valgt å ha en awardfri blogg ,men setter likevel stor pris på utmerkelsen.

    Så koselig at du ville bli med på gavedryss hos meg.
    Ønsker deg en fin helg!
    Klem T

    SvarSlett
  4. Gratulere med award,
    og tusen tusen takk for at du vil dele den med meg
    Slikt varmer!!!
    Klem

    SvarSlett