onsdag 3. november 2010

Jeg feirer 5000 besøk med Give Away

 
Det er nå ca 2 mnd siden jeg opprettet bloggen min. Det har egentlig gått over all forventning og bloggen har blitt kjempegodt mottatt. 5000 besøk og 24 herlige følgere må feires så jeg flesker til med en ny utlodning. Det blir to premier denne gangen også, men denne gangen blir det en 1. og en 2. premie.

Det vil være mulig å melde seg på frem til 1. Desember kl. 16:00.
Reglene er som følger:
- 1 lodd for kommentar
-2 lodd for kommentar og følger (dersom du allerede er følger trenger du bare kommentere)
-3 lodd for å linke bildet øverst på din egen blogg
(Har du ikke blogg kan du likevel få 3 lodd dersom du deler bloggen min på Facebook)

Husk å skrive i kommentaren hvor mange lodd du tar :0)

Du som ikke har blogg må huske å legge igjen mail adresse. 

Her er premiene: 

 
1. Premie
To bilder malt av meg 20x20

2. Premie
2 Krus fra Kremmerhuset + 4 heklebrikker

Håper dette kan være noe og at dere har lyst til å bli med :)

Ha en strålende dag!
 

55 kommentarer:

  1. Wow ! Første mann .......

    Veldig fin blogg og veldig kjekt alt det du viser.

    Jeg vil gjerne ha 2 lodd.

    SvarSlett
  2. Heia, gratulera så masse med 5000 besøk, velfortjent. Tar 2 lodd er følger fra før.

    Klem Åse

    SvarSlett
  3. Nå er jeg med igjen,prøver lykken!
    Tenk du har over 5000 allerede!
    Men så har du en nydelig blogg og!
    Kjekke ting du viser
    Jeg er følger og skal linke på sida mi.
    Tre lodd på meg
    klem fra sol

    SvarSlett
  4. Jeg har fått tilbakemelding om at noen ikke får publisert kommentarene sine på dette innlegget. Er dette tilfelle for deg sender du meg bare en mail med antall lodd, navn og evt link til bloggen din så sørger jeg for å ta deg med i trekningen 1 Desember.

    Klem

    SvarSlett
  5. Hei
    Jeg blir gjerne med på give-away, og jeg trekker 3 lodd!
    Får bare feilmeldinger når jeg prøver og legge meg som følger... så jeg prøver igjen senere:)

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Så flotte bilder Renate, og gratulere med passert 5000!!!! Siden jeg alt er følger, tar jeg to lodd.

    SvarSlett
  7. Gratulerer med flotte besøkstal !
    Eg trekker gjerne 2 lodd opp av hatten din :))

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  8. Hei & hopp:)
    Finfin blogg du har, full pott på meg selvfølgelig!!
    Ser du allerede er med på min give away, så moro:)
    Meeen for å få 3 lodd så må du legge ut link til min give away på bloggen din..;) du har skrivi at du vil ha 3 lodd serru!! Nå er jeg fryktelig pirkete hehe;)
    Goood kveld til deg & dine ❤
    smil & klem fra Jeanette:)

    SvarSlett
  9. Hei Tante Fiolett! Det er ikke pirkete i det hele tatt. Rett skal være rett. Jeg vet at jeg har hatt giwe awayen din på siden min, men slettet avsluttede give awayer her om dagen. Vet ikke helt hva jeg har tenkt på jeg, for ser jo at det står 20.11 nå *flau* men nå ligger den vertfall der den skal. Beklager dette.

    Klem

    SvarSlett
  10. Gratulerer med jubileumet!
    Så koselig blogg du har, og for noen nydelige bilder du lager!

    Ett lodd til meg og ønsker om en fin kveld til deg!

    SvarSlett
  11. Grattis med jubileumet! Kjempefine premier...de bildene var nydelige :)
    Prøver lykken med 1 lodd :)
    Har en giveaway inne hos meg også om du har lyst å være med :)
    Klem fra LIse

    SvarSlett
  12. Gratulera med over 5000 besøkende! Kjempefin blogg du har fått deg! Kjekt å få følge med på alt det kreative du finner på!

    Jeg har lagt en link på facebook, så jeg vil gjerne ha 3 lodd:)
    Regner med du har mailadressen min ;)

    Klem fra Anita

    SvarSlett
  13. Førr nån flotte premia :)
    Så klart æ vil være me å prøve lykken :D
    Tusen takk førr koselige kommentara.
    Gøy å finne nye blogga...

    Gratulere så masse me 5000 besøkende..
    Sleng mæ på følge lista de, førr æ ser du har mye her æ like :D tihi :D
    så da bli det 3 lodd til mæ :D

    SvarSlett
  14. Hei. Jeg er med:)Tar 1 lodd. Fine premier og fin blogg.
    God søndagskveld:)Hilsen Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  15. Hei Renate! Gratuklerer med ein så poppis blogg! Du e goe. Og, de der bildene e ennå flottare i virkeligheten, såklart eg hive meg på. Flotte give aways!

    SvarSlett
  16. Bildene er fantatisk fine. Jeg blir gjerne med på giveaway hos en som er like ny i blogg-verdenen som jeg er. Du har herved fått en ny følger :)

    Kitty

    SvarSlett
  17. Kjempe koselig å oppdage den flotte bloggen din!!! Følger deg veldig gjerne videre:-) Og masse lykke til!!! Ha en super tirsdag!!! Klem

    SvarSlett
  18. For en fin giveaway!
    Krysser fingrene og jeg kommer nok til å følge deg videre :)

    SvarSlett
  19. Hei
    Jeg er helt imponert, så flink du er til å male. Jeg er allerede din følger.
    Alle gavene er flotte.
    Blir gjerne med på din giveaway. Jeg har bare vært i bloggverdenen i 1,5 måned.

    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  20. Glemte dett i kommentaren ovenfor. Det blir 2 lodd på meg !

    SvarSlett
  21. Prøver lykken jeg også.
    Da blir det ett lodd på meg :)

    SvarSlett
  22. Hei! Jeg blir gjerne med på give awayen din, de bildene du har malt var bare helt utrolig nydelige. Jeg trekker 3 lodd og krysser fingrene:)
    Klem, RM

    SvarSlett
  23. Hei, minner om at de som er anonyme og som ikke har profil eller blogg må legge igjen mailadressen sin ;) Jeg må jo vite hvem det er som eventuelt vinner og hvor jeg skal sende pakken ;)

    Klem fra Huset på Figgen

    SvarSlett
  24. Jeg er med, 3 lodd til meg :) -og velkommen til å besøke min blogg og være med på min giveaway, trekning 11 november :)

    SvarSlett
  25. Hei!) jeg vil gjerne være med, 2 lodd:-)
    (surfer fra tlf og da klarer jeg ikke linke bilde, sier ifra hvis jeg får gjort det fra data senere:-)
    du kan gjerne være med på min giveaway også.
    Hilsen saga:-)

    SvarSlett
  26. Så fine de var! Jeg vil gjerne være med på 2 lodd. :-)

    SvarSlett
  27. Jeg blir gjerne med. Moro at du koser deg med bloggen :)
    Følger deg også jeg ;)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  28. Blir med tar full pott i lodd. . nyyyydelige bilder i premie...

    SvarSlett
  29. Hei
    så bra med så stor interesse for bloggen din, er ny selv.
    Jo 2 lodd på meg, følger deg vet du.
    Kjempe skjønne bilder

    Klem Anita

    SvarSlett
  30. Heisann:)

    Så utrolig flott blogg du har! Kjempegøy med så mange lesere, og ikke minst give away:)

    De blidene dine var bare helt utrolig nydelige, kanskje det hadde gått an å bestille?

    Jeg tar 2 lodd, og krysser fingrene!

    Hilsen fra Lene, som øsnker deg en riktig god helg:)

    SvarSlett
  31. For noen nydelige bilder! Jeg tar tre lodd, og krysser fingrene :)

    SvarSlett
  32. Gratulerer!!
    Du har en kjempefin og koselig blogg.
    Veldig kjekt og inspirerende og følge deg.
    Jeg blir med ..3 lodd takk!
    Hilsen Anne

    SvarSlett
  33. Grattis!! så morro:-)
    Flott blogg har du ihvertfall!!
    tar med meg 3 lodd på veien ut....


    klem jeanette

    SvarSlett
  34. Svar til Lene: Hei du, skulle du ikke være så heldig å vinne så er det fulltmulig å bestille. Jeg maler ofte på bestilling så det kan la seg ordne. Går du inn på etiketten bilder for salg finner du også andre bilder som jeg har malt.

    Ha en super dag ;)

    SvarSlett
  35. Prøver lykken med 2 lodd! Ha en fin kveld! :-)

    SvarSlett
  36. Jeg vil gjerne være med å feire og tar 2 lodd! :) Har giveaway på bloggen min nå også, så bli med om du har lyst! ;)

    klem Frøken H

    SvarSlett
  37. Heihei:)
    Her vil jeg gjerne være med på 3 lodd:)¨
    http://swimzy-lykke.blogspot.com/2010/11/give-away_7813.html

    klem fra siv anita, swimzy
    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvarSlett
  38. så flott give away.
    Jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd:)

    SvarSlett
  39. Så nydelig giveaway. Jeg er gjerne med og tar 3 lodd :) Her er lenken min: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/11/giveaway-hos-huset-pa-figgen.html

    Klem

    SvarSlett
  40. Bare fantastisk. 2 lodd til meg:)

    SvarSlett
  41. Heisann!

    Jeg vil gjerne være med på din give away med 3 lodd:o)

    SvarSlett
  42. Klart jeg må prøve lykken :-) 2 lodd til meg og tvi tvi til alle sammen. Mvh thora.walle@gmail.com

    SvarSlett
  43. hei!
    Jeg blir med :) 2 lodd til meg :)
    legger meg til som følger - har ikke vært hos deg før, og du har jo en superfin blogg !¨
    Klem Anita

    SvarSlett
  44. Så masse fin i bloggen din og har lagt meg til som følger og skrevet og linket til deg,så det blir tre lodd på meg.

    God helg.
    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  45. Hei, jeg tar gjerne et lite lodd om jeg får. Ha en fin førjulstid. :-)

    SvarSlett
  46. Nydelige bilder du har malt, og flott blogg du har.
    Jeg tar gjerne 3 lodd.

    Klem fra meg

    SvarSlett
  47. Hei, nydelige bilder. Jeg vil være med i trekningen! Give away inne hos meg vist du vil bli med.

    Klem

    SvarSlett
  48. 2 lodd til meg, så mye flott å se på din blogg :-) klem fra juliewaaler98@gmail.com

    SvarSlett
  49. Hei!
    Fine premier :) Jeg vil være med :) Tar 2 lodd, tusen takk :)

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  50. Hei!
    For noen flotte bilder du har laget! Jeg vil gjerne med. Tar to lodd og krysser fingrene :)

    Ønsker deg en nydelig kveld!
    Hilsen frieblonder

    SvarSlett
  51. satser hardt å tar et lodd, trenger jo ikke mer enn et vinnerlodd, he he he

    SvarSlett
  52. Hei!
    Jeg vil gjerne bli med, og prøver lykken med 1 lodd.
    Hilsen Nina
    nina.c.hall(at)gmail(dot)com

    SvarSlett
  53. 2 lodd til meg. Nydelige gaver og nydelig blogg. Klem fra karla tellefsen

    SvarSlett
  54. Hei!
    3 lodd til meg:) Herlig blogg:)

    Klem fra Andrea
    drean_87_377@hotmail.com

    SvarSlett