mandag 20. september 2010

Endelig er seksjonen ferdigmalt!

Jeg har lenge hatt stående en mellombrun IKEA Bonde seksjon. Denne har jeg lenge hatt lyst til å male og jeg har endelig fått rompa i gir og kommet i gang! Dvs. jeg er nå ferdig. Den har fått den samme overhalingen som de fleste andre møblene våre. En grundig vask. 2 strøk heftgrunn og deretter 3 strøk med Lady interiørmaling glans 40. For en jobb!! Men jeg er veldig fornøyd med resultatet. Skal du male slike møbler som er av finér så får du best resultat når du maler med skumrulle. Seksjonen ble veldig fin etter min smak og jeg har pyntet den med noen søte hjerter fra Feel. Her ser du bilde av seksjonen etter overhalingen (den er ikke ferdig stylet og jeg lurer på om jeg skal male på dekorskrift på de to dørene nederst). Legger ved et før bilde også. 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar