fredag 24. september 2010

*lykke*

Det første bordet, det med stolene, ble ikke solgt! Jeg skal hente det på søndag. Jeg er likevel fortsatt veldig interessert i bordet med løveføtter og min kjære mann foreslo at jeg kunne kjøpe begge for å se hva jeg liker best. Snill mann or what?!? Den tanken kan jeg like, men vi får se på søndag. Egentlig litt drøyt å kjøpe to bord når jeg bare trenger ett. 

Jeg har også kjøpt et nydelig garderobeskap idag som skal hentes på søndag. Dette skal jeg selvfølgelig også male. Skal legge det ut her så snart jeg har hentet det. Dette skapet har kjempefine detaljer. Nå er husmor i en herlig interiørbetinget lykkerus! 

Jeg legger selvsagt også ut bilder så fort jeg har gitt dem en makeover, men jeg advarer. Ting tar tid :) Nå gjelder det først bare å få møblene i hus. 

Legger merke til at besøkstallet nå har bikket 500, det setter jeg stooor pris på! Noen få kommentarer har det også blitt og det er gøy! 

I morgen skal jeg prøve å få tatt meg en tur på antikkmessen, kjørte forbi idag og det var masse folk! Gleder meg!  

Ha en superduper kveld alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar