søndag 7. november 2010

Førjulskosen




 Alle bildene er lånt fra H&M

Julen nærmer seg med stormskritt enten vi vil eller ikke. Den er overalt. Jeg elsker jo jul så det gjør meg ikke noe at den begynner å snike seg inn i bevisstheten allerede i slutten av oktober. Jeg elsker å gå i butikker og se på all den skjønne julepynten og jeg gliser for hver inspirerende kampanjeavis som detter ned i postkassa mi. Jeg er halvveis med julepresangene og er relativt imponert! Jeg har aldri vært så tidlig ute før! Så i all min førjulsglede må jeg si at jeg koser meg!

Håper dere også nyter denne lange førjulstiden!

Klem

2 kommentarer:

  1. Helt enig med deg, jeg elsker julen og syns bare det er kos med jul i butikkene tidlig:)

    Ha en fin Mandag!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Så koselig at du fant meg! Velkommen som følger! HM Home har så mye fint til bra priser! Jeg likte veldig godt den ved-sekken. Jeg har en kurv som legger igjen utrolig masse bøss...

    SvarSlett