tirsdag 23. november 2010

LItt "black n white" inspirasjon...


God kveld i stuen. Da var det tirsdag og dagene siden sist innlegg har bare passert meg nesten uten at jeg har lagt merke til det. Men her har dere noen fine bilder jeg har funnet på weheartit.com. Classy med sort og hvitt. Litt annerledes enn den hvite nostalgiske stilen men jeg liker veldig godt kombinasjonen hvitt, grått og sort. Hva mener dere?

Idag har jeg hatt min første dag i ny jobb og det var skikkelig gøy! Jeg tror jeg vil trives veldig godt i markedsavdelingen på Compendia - og for en forskjell i reisetid. Til tross for møte med 3 traktorer på vei over fjellet tok det meg bare 20 minutter til jobb. Herlig! Jeg sparer en time til dagen i kjøring og det må sies å være en bonus!

Ellers må jeg bare be dere om å ha tolmodighet med meg i tiden fremover når jeg nå har begynt i full jobb igjen. Det blir ikke fullt like mange innlegg -  men målet er at jeg på sikt, når jeg begynner å få rutiner i en endret hverdag, skal fåtil 1 innlegg til dagen.

Ikveld har jeg vært på svømming med minstejenta og det er veldig gøy - litt travelt men mest gøy. Selv om jeg storkoser meg de få timene jeg får sammen med barna hver dag nå som jeg jobber er det likevel litt deilig å få dem i seng om kvelden. En deilig følelse å vite at de ligger trygt og godt og sover i sengene sine. Jeg sitter nå med beina på bordet og kjenner roen senke seg mens mannen min er på trening. En stille og rolig kveld helt for meg selv. Deilig!

Håper alle dere har det like bra som jeg har det akurat nå!
Klem

2 kommentarer:

  1. Så kjekt at du trives i den nye jobben!
    Det er godt for deg å få kortere vei til jobben.
    Ha ei fin uke!
    Jeg er ikke så glad i svart ennå!!
    Men hvem vet?
    Ellers er det fint med grått og hvitt,syns jeg.
    Stilige bilder!
    Store klem fra Sol

    SvarSlett
  2. Så godt med litt tid for seg selv. Gratulerer med ny jobb, det er jo herlig at du får så mye kortere reisetid, det betyr nok mye å ha de timene "til overs" :) *♥*

    SvarSlett