tirsdag 2. november 2010

Nostalgiske malerier!

     
Jeg selger nå en rekke selvmalte Nostalgiske Malerier til vennepriser. Som de fleste som følger meg kanskje har fått med seg så er speilrefleks kameraet mitt ødelagt. Bildekvaliteten er derfor ikke på topp. Dette gjør dessverre at bildene ikke kommer gjennom så godt som jeg skulle ønske og jeg må bare understreke at bildene er finere i virkeligheten. For interesserte som har mulighet til det er det bare å komme hjem til meg for å se bildene. 

 30x30 500kr 

 30x30 500kr

900kr for begge

30x30 Dypt Canvas 500kr

 30x30 Dypt Canvas 500

 35x120 1400kr

20x60 Selges samlet 1200kr

2stk 20x20 Selges samlet 500kr Give Away premie

2stk 20x20 Selges samlet 500 SOLGT

Alle bildene går i hvitt og grått med noe glitter. Noen av dem har også innslag av lilla og rosa. Noen av bildene ser veldig grå ut, men alle bakgrunnene er i hovedsak helt hvite. 

Dersom du er interessert i noen av bildene er det bare å sende mail til meg. Mailadressen er husetpafiggen@gmail.com. Første mann til møllen prinsipet gjelder. 
Jeg sender mer enn gjerne men da må kjøper dekke porto.

Jippi! Da bikket jeg 5000 besøk! Ny Utlodning vil bli publisert i morgen!

Ha en fin kveld alle sammen! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar