lørdag 6. november 2010

Litt hylle inspirasjon fra Jeanne d'Arc Living

 

Det har gått i ett de siste dagene så jeg beklager at det har vært lite aktivitet på bloggen min de siste dagene. Før jeg haster ut på helgehandelen ville jeg bare poste dette innlegget med litt hylleinspirasjon. Jeg synes veggdekorering er kjempevanskelig så det ikke er snakk om bilder, men synes fine hyller gjør utrolig mye i ett rom så her kommer det noen fine hyller fra Jeanne d'Arc Living. En slik tallerkenhylle ønsker jeg meg til den nye spisestuen er på plass på kjøkkenet!




Bildene er lånt fra Jeanne d'Arc Living

Dette ble litt i hyrten og styrten men jeg kommer sterkere tilbake, kanskje ikveld?!??
Lørdagsklem fra meg!                                              

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar