mandag 8. november 2010

Zumba Frustrert Frue!


 Jeg ble så lykkelig da jeg oppdaget at Zumba hadde kommet til S.A.T.S. Jeg har lenge hatt lyst til å gå på denne timen men har utsatt det på grunn av prolapsen. Nå som jeg er bedre og kan og vil trene mer viser det seg vanskelig å få gå på denne timen. S.A.T.S har nemlig den ordningen at folk kan bestille tid i forveien. Da vi ringte idag for å få tid på onsdag så var det allerede 27stk på venteliste. Dvs at hele klassen må droppe ut dersom det skal bli plass til oss.. Så jah.. litt frustrert kjenner jeg. Må visst bestille allerede nå om vi ønsker å gå neste uke - så det får jeg gjøre. Imorgen!

1 kommentar:

  1. Off så kjedlig da å måtte vente, zumba er rå kjekt og jeg er hekta, på mitt senter er det zumba 3 ganger i uken så det er alltid ledig plass, vi har stor sal og da.Men du kan glede deg.

    Klem Åse

    SvarSlett