mandag 1. november 2010

Julestemning!


Hei! Det er såå hyggelig når jeg får beskjed fra mine faste følgere at jeg må se og få lagt ut et innlegg på bloggen min! Det er veldig gøy å ha så engasjerte lesere. Jeg må bare takke og beklage i samme setning! Jeg har vært litt lite på de siste dagene og jeg må bare si at dette er mye på grunn av kameraet mitt som sviktet meg. Det er ikke like givende å ta bilder når bildene ikke blir så bra som jeg skulle ønske. Jeg ble rett og slett litt umotivert, men det hele snudde da kampanjeavisen til Kid datt ned i posten idag. Så mye fint! Jeg ble rett og slett inspirert. Så her er et lite innlegg med bilder fra kampanjen. 

Det hersker vel liten tvil om at jeg er litt inne i det hvite hjørnet om dagen og da er det kanskje ikke heller så overraskende at jeg ønsker meg en hvit jul?! Ikke bokstavelig talt - for etter snøfallet i fjor fikk jeg nok snø for et par år - Men på interiørfronten så er jeg kjempebegeistret for det hvite med innslag av røff lin, gråtoner, sølv og gull. Gjerne i kombinasjon med værbitt tre og rustikke innslag. Litt som på bildet ovenfor.

TIl tross for at jeg liker den hvite stilen er det likevel ikke fritt for rød jul hjemme hos meg. Tradisjonen tro må jeg alltid ha noen røde puter og nisser rundtomkring. For det er da det som er den ordentlige nordiske julen?! For meg i allefall..


Jeg ser med begeistring at antall besøkende nærmer seg 5000! Det digger jeg, og jeg har lovet en hyggelig GiveAway så snart jeg runder 5000 så det er bare å følge med. Premiene er enda ikke bestemt, men jeg vurderer å gi bort et bilde jeg selv har malt og muligens noen heklede glassunderlag. Hva synes dere - kan det være noe folk vil ha?

Nå er det kvelden! Jeg har vært litt pjusk idag så jeg har tenkt å ta en tidlig kveld. Ha en fantastisk kveld alle sammen!

Stooor Mandagsklem fra meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar