tirsdag 19. oktober 2010

De nye lyskuplene mine er blitt hvite

Slik ble lyskuplene mine med 4 strøk maling. Jeg brukte heftgrunn da det fester på det meste og gir en matt og fin overflate. Egentlig utrolig hva man kan gjøre med litt maling. 

 

Jeg har malt en hel del de siste dagene. Lysestaker, den sorte hyllen er snart ferdig. Den skal bare mattes ned og gjøres litt slitt med sandpapir før jeg skal vokse den. Jeg har også begynt på tv-benken men det kommer jeg tilbake til senere. 

 

For å minne dere om hvordan de så ut før jeg malte dem så legger jeg ved bilde under. Her ser du også hyllen før den ble hvit.

 
Nå er iskaken i frysen og huset ryddet til PartiLite selskapet ikveld. Nå skal jeg snart hente storesøster i barnehagen og deretter skal jeg lage tapasen til ikveld.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar