tirsdag 26. oktober 2010

Morgenstund har gull i munn!


Dette er no tull i grunn! Men vi gjør da det beste utav det likevel? Det blir tyngre og tyngre å stå opp om morgenen nå som vinteren står på trappene. Men jeg anser meg selv som heldig for selv om go' jenta våkner vel tidlig har jeg likevel gleden av å kunne stå opp om morgenen, tenne noen lys, nyte en god frokost og kose meg med Frøken Fryd - ikke noe mas og kjas. Jeg begynner å jobbe igjen om en liten mnd og selv om jeg gleder meg til å komme igang må jeg si jeg nyter hver dag hjemme. Nå som vi har varmepumpe trenger jeg ikke å fyre om morgenen men da tenner jeg lysfatet og setter det på peisen i stedenfor. Det er det du ser bilde av ovenfor. Kjempekos. Grip dagen og gå den uredd i møte!

Med denne oppfordringen - et lite ordtak som jeg liker: 

 "The glory is not in never failing, but in rising everytime you fall!"  
Chinese Provers

Jeg vil også ønske velkommen alle nye følgere og ser med glede at besøkstallet har bikket 4000. Det setter jeg veldig pris på og tror nok jeg må fleske til med en ny GiveAway når jeg når 5000.

Onsdagsklem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar