søndag 17. oktober 2010

PartyLite

På tirsdag skal jeg ha PartyLite selskap hjemme hos meg. Vi blir ca 12 stykker og jeg håper det blir en sosial og koselig kveld. Jeg skal servere fingermat og pynte med masse levende lys. Jeg gleder meg veldig og har allerede sett meg ut noen fine lysestaker jeg har lyst på. Konsulenten som kommer til meg heter Kari - jeg fikk beskjed om å bare kalle henne LysKari. Hun er supertrivelig så dette må jo bli bra. Fine lysestaker eller? Det synes iallefall jeg, og enda finere blir de nok med noen hvite dekorerte kubbelys i vinduskarmen hjemme hos meg.


PartyLite er kjent for god kvalitet og gode dufter. De selger i hovedsak lys i alle former og varianter men selger også oljer, lysestaker, spa artikler osv. Besøk gjerne hjemmesiden på www.partylite.no

1 kommentar: