fredag 8. oktober 2010

Lyng, potteroser og ting og tang


Det er utrolig hvor mye penger en kan bruke på kort tid om en er åpen for det. Idag var jeg ute og handlet inn til bursdagsselskap i helgen. Bare der ryker det jo forrykende summer i mat og kos. Deretter skulle jeg ha blomster til å friske opp hjemme. 2 potteroser og 3 store lyngplanter tok jeg med meg. Jeg elsker lyng. Synes det er en varm og romantisk plante. Coop Mega på Ålgård hadde tilbud på begge deler så dette ble ikke så dyrt. Men så måtte jeg jo innom Feel når jeg først var der, og da kjøpte jeg en te-boks og noen fine servietter - så røk det noen hundrelapper der. Så var jeg inne på Nille for å kjøpe sånn barneselskap stæsj. Papptallerkener drikkebeger etc. Og godteposer selvfølgelig. Der inne fant jeg også en sort hylle som jeg har lett etter maken til en stund. Den skulle vært hvit, men jeg er jo blitt ganske dreven med malerkosten jeg!?! Så da maler jeg den bare. Der inne fant jeg også disse vegghengte lyskuplene. Jeg har sett etter dette ogaså lenge uten å funnet noen fine. Disse var helt slik jeg hadde sett for meg og jeg hadde aldri kommet på at jeg skulle finne disse på Nille. Men det gjorde jeg da og dyre var de heller ikke. Så nå er jeg veldig fornøyd. Mannen min og lommeboken min sikkert ikke fullt så fornøyd, men men... VI kan da alle ryke på en smell eller hva??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar