tirsdag 5. oktober 2010

Give Away - Jeg feirer mine første 1000!


Jeg har dekorert to kubbelys som jeg ønsker å gi bort i en give away for å feire mine første 1000 besøkende. Hvem som helst kan delta. Det eneste du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar under dette innlegget. Jeg vil trekke to vinnere som får hvert sitt lys. Vinnerne vil bli trukket  tirsdag om en uke, 12 oktober.

NB! Dersom du ikke har egen blogg må du huske å legge igjen mailadresse slik at jeg kan få tak i deg.

Tirsdagsklem!

19 kommentarer:

  1. Du har en flott blogg Renate :) kunne gjerne tenkt meg kubbelys jeg :) Hilsen charlotte

    SvarSlett
  2. Hei hei, støtter gjerne jeg.. Og skal alltids få plass til noe mer lys om så! Liker godt bloggen din uansett give aways ;) ha en god kveld og ser allerede frem til neste innlegg

    SvarSlett
  3. Hei! Så flotte kubbelys du har laget!! De skulle jeg gjerne slått kloa i... ;-)

    Er helt nystartet selv, og synes det er hyggelig å finne flere "nye" i denne verdenen...

    Ha en fin tirsdagskveld videre!

    PS: Hvordan teller du "besøkende"? Er usikker på om det er antall treff, antall unike besøkende eller hva det er man skal telle... ;-)

    Hilsen Li/Småtingene

    SvarSlett
  4. Helluen eg vil og gjerne ha lys :) *rekke opp hånden og hoppe opp og ned når du trekke vinneren for å bli sett* :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med 1000, så flotte lys!!! Jeg blir gjerne med.

    Koselig blogg og du den tacopaien i innlegget under så kjempe god ut.
    God natt.

    SvarSlett
  6. Dette vil jeg være med på. Grattis med 1000 besøkende:) Klem fra Elin:)

    SvarSlett
  7. Så fine de lysene ble! De er jo virkelig noe å ønske seg :)

    SvarSlett
  8. Så spennende, jeg blir seff svært gjerne med i konkurransen om de lekre lysene ;0) Klem fra meg

    SvarSlett
  9. Jaa, jeg vil gjerne bli eier av et sånn et fint lys!

    SvarSlett
  10. Jeg blir med! Kjempefin premie!! :-) Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  11. Gratulere med de 1000:) Er første gang jeg er innom her, men ser at jeg må ta med kaffekoppen og suse en runde rundt og se på innleggene:) Flotte lys du har laget, ønsker meg de jeg:)!!
    Og den tacopaien skal prøves ut.. ER ingen kokk, men dedikert tacolover:) Ha flott dag videre:)

    SvarSlett
  12. Gratulerer med 1000 besøk!
    Vil gjerne lese mere i bloggen din! Så fin atte.

    Ha ei fin helg! Klem fra Mira.

    SvarSlett
  13. Gratulerer så mye med 1000 besøk.
    Vil gjerne være med i trekningen.
    Mitt første besøk hos deg, men her kommer jeg tilbake.
    Ønsker deg en nydelig søndag.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  14. Hej!
    Grattis till 1000! Jag Är med!!
    Har det bra!
    Kram Sirpa
    Vad roligt att du vill vara med i min utlottning, lycka till!

    SvarSlett
  15. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  16. Hei. Måtte slette kommentaren min siden det ble så mye tull. Prøver igjen,
    Gratulerer med masse besøk på kort tid.
    Vil selvsagt være med på trekningen din.
    Reiser til Jæren i morgen. Er oppvokst på Jæren, men bor nå på Østlandet.
    Kommer nok tilbake hit senere.
    Ha en god dag :)

    SvarSlett
  17. Hei. Nydelige lys du har dekorert:)Blir gjerne med i trekningen.
    Hilsen fra Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  18. Eg e m eg!!Håpe det slår til med vinnerlykke,men det er nok for godt til å være sant!
    Klem fra Solstrålå Men eg e vel forseint ute??

    SvarSlett
  19. Hei solstålå du va nok akkurat for seine dessverre, men det kommer nye muligheter. Når det bare er 16 med og 2 premier så er jo oddsene ganske gode også. Følg med på bloggen du, det blir helt sikkert flere give awayer her inne.

    Klem

    SvarSlett