torsdag 21. oktober 2010

Det er ikke mulig!?!

Det er snø i hagen på Figgen og det snør fortsatt! Så tidlig snøfall kan jeg ikke huske vi har hatt før. Vi er jo ikke i November engang. Det er koselig med snø men jeg synes ikke den behøver komme hit før nærmere jul. Jeg er ikke helt fan av de kjempelange vintrene med snø på bakken i flere mnd. Liker best snøen på fjellet jeg.. men fint er det da..
 



Jeg kunne sikkert tatt noen finere bilder men jeg bare knipset ut av terrassedøren. Får se når jeg går tur senere om jeg får tatt noen fine vinterbilder.

Håper alle dere har det fint, med eller uten snø!

1 kommentar:

  1. Hei! Takk for sin helsing, og velkommen som følgjar hos meg! :) Har kika litt her, og for eit flott kjøkken du har! Ser av profilen din at huset ikkje er nytt? Spennende med renovering! Eg slit med nokre skadar i nakke og rygg, så eg kan desverre ikkje kommentere så mykje, men eg stikk gjerne innom igjen ved seinare høve! :) Vi har også snøv her, på tredje dagen. Alt for tidleg etter mi meining, men det er vakkert også, må innrømme det! Flotte bilder du har tatt!

    Køyr forsiktig, og kos deg mot vekeslutt!
    God klem frå Elin :)

    SvarSlett