tirsdag 14. september 2010

Herlig! Nye Salongbord!

Jeg har lenge ønsket meg nytt stuebord, og for noen uker siden kom jeg over noen veldig fine bord på finn.no. For bare 600 kroner fikk jeg et salongbord og et sidebord i samme stilen. Jeg falt for fasongen og kunne lett se for meg hvor vakre disse bordene ville bli med noen strøk hvit maling.

Først vasket jeg bordene godt med en spesialvask. Deretter rubbet jeg med helt fint sandpapir før jeg vasket på nytt. Når bordene var helt tørre malte jeg 3 strøk med bengalakk i fargen chi. 
Her ser du resultatet av sidebordet. Jeg er veldig fornøyd!

 


Salongbordet er også ferdig men det har jeg ikke fått tatt bilde av enda. Legger ut bilde så fort jeg har fått tatt noen skikkelige stuebilder. Her er uansett et før bilde. Litt forskjell?



Klem Renate

2 kommentarer:

  1. Så koselig Renate. Gleder meg til å følge bloggen din. Er selv gang med en slags hobbyblogg, så det skal bli spennende. Litt koseligere dette her, i forhold til fjaseriboka :)

    Håper du har det godt.

    Klem.

    SvarSlett
  2. Hei du, så fint bordet ble, mye fint man kan finne på finn.
    Ha en fin kveld!
    Klem Elizabet

    SvarSlett