onsdag 22. september 2010

Høst og skattejakt!

Så var barna i seng og mor har krøpet sammen i sofaen med varme sokker på og en kopp te for å skrive kveldens blogg innlegg.

I går var jeg en tur på Fretex for å se om jeg kunne finne en brødboks i tre. Dessverre fant jeg ikke det men jeg plukket med meg noen småting likevel. En lampeskjerm, en krystall lysestake, en glasskrukke med tinnlokk og en messinglysestake som jeg skal male hvit. Lampeskjermen har jeg tenkt å trekke i grå lin slik at den passer til resten av interiøret i stuen.


Det er kjempegøy å gå på skattejakt og til helgen (25.09 - 26.09) er det Antikkmesse på Figgjo. Messen avholdes i Figgjohallen. Kom og bli med! Jeg skal ta meg en tur innom på lørdagen og se om jeg kan finne noe spennende. Jeg skal selvsagt informere dere om hvordan det går.

Høsten er en tid for innekos og hva passer vel bedre enn å bruke høsten til å pynte opp inne - med gode varme kosetepper, puter og levende lys. Kurver, trekasser og stormlykter er også nydelig dekor nå til høsten. Selv om jeg er for gjenbruk er det er ikke alt jeg ønsker å kjøpe brukt. Tepper og puter foretrekker jeg å kjøpe nytt. 

Det detter ned i postkassen av reklameblader fra ulike forhandlere om dagen. Jeg synes blandt annet at Kid viste mye fint i sin siste DM - og ikke koster det skjorten heller. Jeg fallt for kurvene øverst til høyre og ønsker meg en av disse til å ha ekstra tepper og puter i. Dekor og funksjon i en og samme ting - det kan vi like!

 Bilde hentet fra kid.no

1 kommentar: