torsdag 23. september 2010

Trappeoppgang og lysekrone

Herlig torsdagskveld. Nok en gang sitter jeg i joggisen i sofaen og pønsker ut nye innlegg. Under ser du oppgangen. Jeg har kjøpt ny lysekrone, og der i punktet helt oppunder taket skal den henge. Tror det blir veldig fint med en lysekrone her. Veggen rett frem skal også males i grått som kontrastveggen under trappen. Deretter skal dette bli en bildevegg med bilder av hele familien. Jeg samler for øyeblikket på alle typer rammer. Disse skal etterhvert males "gamle" for så å henges oppover hele veggen. Det blir nok en stund til det er ferdig, men fint tror jeg at det blir *drømme*!
 

Tenker også litt på hva jeg skal velge av solskjerming her i gangen for det er to vindu her. Det som viser på bildet + et vanlig vindu like under det andre. Du ser så vidt høyre hjørnet på bildet. Jeg har tenkt på lameller men synes det blir så kaldt. Persienner er et alternativ. Gardiner er kanskje vanskelig ettersom det er to vinduer under hverandre + at det underste vinduet brytes av trappen. Tips mottas med takk. 

Som sagt så har jeg kjøpt ny lysekrone til denne trappeoppgangen og jeg har tatt et bilde av den ikveld. Den kommer virkelig ikke til sin rett på bildet, men dere ser vertfall hva det går i. Den er kjøpt på Feel. Hihi prislappen henger på! Første mann til å se hva den kostet! hahaha   


Stemmer... 599kr :) Vi har en 8 armet diger lysekrone på kjøkkenet som vi kjøpte for penger vi fikk til bryllupet. Den kostet 3500kr på salg (opprinnelig 7000kr). Det sier seg selv at vi ikke har råd til å ha mange slike rundtom i huset, og da er det supert at noen butikker har flotte lysekroner som ikke koster flesk! Legger ved et bilde av lysekronen fra spisekroken på kjøkkenet slik dere vet hva jeg snakker om. 


Etterhvert skal jeg legge ut bilder av hele kjøkkenet og spiseplassen, men det er foreløpig så uferdig at det ikke er noe særlig å blogge om enda.  

TorsdagsKlem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar