fredag 24. september 2010

Oi, jeg fant jeg fant!

Jeg fant et annet bord også. Et som er litt mer røfft og slitt. Dette er det ikke stoler med, men det skal alltid la seg gjøre å få tak i noen gamle stoler. Dette har mye røffere bordplate hvor man ser planken veldig godt. Dette vil gi god kontrast til det ellers stilrene kjøkkenet vårt. Så nå har jeg et alternativ dersom jeg ikke får det andre bordet. Men hva om jeg må velge? Legg merke til de tøffe løveføttene på bordet. Nå ble jeg jammen i tvil gitt...

2 kommentarer:

  1. Hei du,
    tusen takk for kjempekoselig hilsen hos meg.
    Så flott bord du har skaffet deg. Begge bordene var kjempefine, men det siste her er nok finest, syns jeg, likte godt føttene på det...Lykke til med valget!
    Klem Elizabet

    SvarSlett
  2. Ja jeg er i grunnen enig men synes det var så greit med stoler som passet til det andre bordet. Hmm, jeg får gå i tenkeboksen :)

    SvarSlett