fredag 24. september 2010

Venter i spenning!

Igår hadde jeg meg en solid runde på finn.no for å se om jeg kunne finne et spisebord og noen stoler. Jeg har vært inne veldig mange ganger siste måneden og ikke funnet noe som passer og som ikke må hentes i nordnorge! Det er derfor med sommerfugler i magen jeg nå sitter og venter. Igår fant jeg nemlig et bord som passer helt perfekt i spisestuen vår. Jeg ringte på det, men det skulle komme noen og se på det kl 09.00 idag. Dersom de ikke kjøper det likevel så får jeg det! Jeg har lånt bildet fra finn.no for å vise dere hva jeg snakker om.  


Dersom  jeg får denne spisestuen skal den selvsagt få en makeover, og den har stort potensiale! Stolene skal i tilfelle hvitmales og trekkes i grå lin. Bordet skal slipes litt og beises i gråhvit slik at det får et værbitt utseende.. *drømme*. Det følger også med ileggsplate slik at vi kan utvide bordet når vi skal ha gjester. Det er bare 4 stoler, men jeg elsker når slike gamle bord har ulike stoler i samme farge, synes det er sjarmerende. Jeg får vente i spenning en liten time til. Føler på meg at de kommer til å kjøpe den, men det er jo lov å håpe. Blir nok en stund til det dukker opp et sånnet bord igjen i distriktet. 

Wish me luck!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar