søndag 26. september 2010

Lev Vackert

Idag var jeg på antikkmessen med min mann og de to skjønne jentene min. Det bugnet over av skatter og jeg ble helt satt ut. Hvorenn jeg snudde meg var det vakre gamle sinkbaljer, mugger, sjarmerende gamle stoler, servise, chabby bord og hyller osv. Hadde jeg hatt ubegrenset med penger måtte jeg hatt med meg lastebil for å komme meg hjem. 

Jeg kom idag frem til at å gå på slike messer uten en liten anelse om hva en ønsker å skaffe seg er helt umulig. For meg i allefall.. Jeg kjøpte likevel en ting - Jeg kom over en utrolig inspirerende bok! En bok som heter Lev Vackert. Den er laget av Ingela Broling, Petra Eriksson og Lars Thun. Den har et lass av insirerende bilder.. Stilmessig så viser denne boken den sjarmen som jeg drømmer om å en gang få til i mitt hjem. Denne boken anbefaler jeg til alle. Se her, jeg har tatt bilder av boken (bildene er litt mørkere enn boken i virkeligheten er): 

Konklusjonen min blir at jeg skal planlegge min neste skattejakt slik at jeg vet akurat hva jeg er på jakt etter før jeg går over dørstokken.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar