torsdag 30. september 2010

Frøken effektiv!

Idag har jeg fått gjort litt. Hele loftstuen er jo uinnredet og den har til nå vært full av verktøy og skrot. Idag har jeg fått ryddet ut mesteparten slik at det er plass til meg når jeg skal male bilder og møbler og styre på :) Jeg har et nytt stort prosjekt på gang nemlig og trenger litt plass. Jepp.. dere aner nok hva det er.. Spisestue!! Skal selvfølgelig oppdatere så snart jeg har fått den i hus. Den krever mye arbeid men den har potensiale. 

Idag begynte jeg også på garderobeskapet som jeg kjøpte nylig. Jeg har pusset det med fint sandpapir, vasket det med spesialvask og malt første strøk med heft grunning. Idag kjøpte jeg også disse nydelige knottene på Feel samt et søtt lite sølvhjerte som skal henge på den ene døren. Jeg gleder meg stort til det blir ferdig! Kanskje iløpet av helgen...


Legger med et detaljbilde av skapet slik det ser ut med ett strøk grunning. Ser allerede mye bedre ut. Her har jeg ikke pusset detaljene frem men det må jeg gjøre mellom hvert strøk når malingen har herdet. Pusser jeg nå så vil det hele flasse av. Tror nok jeg må ha minst 3 strøk maling med pussing mellom hvert.. ting tar tid, men det hele er verdt det når det ferdige prosjektet står der i all sin prakt. 


Nå blir det venninnebesøk med ost og kjeks i godsofaen foran tv'en. Mannen er utav hus og ungene sover søtt i sengen sin. Herlig med husmorkveld i fred og ro - føler det er vel fortjent idag! 

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar