onsdag 27. oktober 2010

Detaljer fra et barnerom


Disse søteklossene er små bokser som man kan ha småting i. Da jeg kjøpte disse 
så de ut slik som på bildet under. Jeg har gitt dem et strøk maling men må nok male et strøk til. Måtte bare sette dem på plass for å se hvordan de ble. Kjempesøte synes jeg.


Treboksene er kjøpt på KontantEngros på Hillevåg.


Noe av det kjekkeste å lage til er vel barnerom. Frøken Fryd sitt er snart ferdig og jeg gleder meg til å vise dere. Det er noen detaljer til som må på plass før rommet er bloggifiserbart men her er noen bilder fra bokhyllen hennes. 




Disse fine kurvene er kjøpt på Jysk og jeg har pyntet dem opp med noen søte sommerfugler som også er kjøpt på KontantEngros.


KontantEngros er Rogalands største hobbybutikk og de har bra priser på det meste. Anbefaler alle en tur innom der.

Nå er det rydding og henting i barnehage som står på planen. Ikveld skal en venninne klippe meg og farge håret mitt. Jeg gleder meg! År og dag siden jeg har vært hos frisøren!

Ha en fortsatt fin dag!

2 kommentarer:

  1. Så fint! Likte spesielt sommerfuglpynten. Så lite som skal til for å få helt vanlige kurver til å bli kjempefine! :-)

    SvarSlett
  2. Hei renate! Tusen takk! Så grei du er! Og barnerom detaljene dine er nydelige. Så flink du er!
    Klem
    Helene

    SvarSlett