fredag 29. oktober 2010

Sviktet av kamera..

 Bildet er lånt fra http://www.foto-stilo.com

For en start på dagen! Da jeg våknet og skulle begynne å ta bilder til dagens mange planlagte blogginnlegg streiket speilrefleks kameraet mitt! Fikk bare feilmeldinger og kameraet er fortsatt utav drift. Jeg hadde lyst til å kaste det i bakken, hogge det i biter med øks og knuse det med stein! Ikke at det hadde gjort saken noe bedre.. Men for en blogger må jo dette være noe av det verste som kan skje?!?! Hva skulle jeg nå gjøre? Jeg visste ikke mine arme råd og rev av meg det meste av håret før det gikk opp for meg at jeg faktisk har både ett og to digitalkameraer liggende. Så jeg fikk tatt noen bilder idag likevel, dog noe dårligere kvalitet enn de bildene jeg vanligvis poster (selv om jeg ikke akkurat er stjernefotograf med topp utstyr heller..)


Dere får uansett ha tolmodighet med meg på fotofronten fremover så håper jeg at jeg snart kan få kameraet fikset eller noe.. 


Ha en fin kveld alle sammen! Mulig det kommer et innlegg senere ikveld. Den som sjekker får se ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar