torsdag 28. oktober 2010

Ny yndlingshvit!


 Jeg har alltid synes at det er vanskelig å velge hvite toner når jeg skal male. For det første er alle fargekart laget på helt kritthvit bakgrunn slik at alle hvitfarger ser gule eller grå ut. Forstår ikke hvorfor ikke fargekart blir laget på sort bakgrunn. Da hadde vi fått et bedre inntrykk av fargene. Uansett... Jeg har tidligere brukt både Chi, Refleksjon, Nordstrøm, Hvit og Antikkhvit - De er alle fine, men nå har jeg funnet min absolutte favoritt. Bomull heter den og er en lun fin nyanse av hvit! Den blir ikke for hvit, ikke for gul og ikke for grå. Me like! Dette blir nok den fargen som kommer til å prege det meste av det jeg skal male fremover. Sliter du med å finne en fin hvitfarge? Prøv Bomull! Dersom noen ønsker kan jeg poste fargekoden litt senere men jeg har den ikke for hånden i skrivende stund. 

Bare et lite fargetips i farten! 

Klem fra meg!

1 kommentar:

  1. God morgen..

    takk for hyggelig beøsk på bloggen min..setter veldig pris på at nye kikker innom..

    Så fin tv benken din ble...
    Koselig du har det i tv kroken din..

    Ønsker deg en fin helg..

    Klemmer 0)

    SvarSlett