tirsdag 12. oktober 2010

Vinnerne av Give Awayen er trukket!


Min mann og min datter fikk trekke hver sin navnelapp fra potten med navnene til de 16 som ville være med på denne give awayen. Som tidligere nevnt skulle det trekkes to vinnere som får hvert sitt lys. Lyset med kysset skulle gå til den første som ble trukket og lyset med postkortet skulle gå til den neste. Marie Elise ble trukket først og får dermed lyset med kysset. Mira ble trukket som nummer to og får lyset med postkortet

Til alle dere som ikke ble trukket. Det kommer nye muligheter :)

Tusen takk til alle som var med!

5 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye de til de heldige vinnerne! ;0) Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Gratulerer til vinnerne:)

    Klem:)

    SvarSlett
  3. Synd jeg ikke visste om denne =) Lysene var søte! Gratulerer til de heldige lysvinnerne.

    SvarSlett
  4. Tusen takk!
    Så fint lys, for ein koselig overraskelse.

    Bloggen din er kjempefin! Du holder på med mye spennende.
    Vil gjerne følge deg, har lagt deg i blogg-lista mi.

    (Skal sende e-post.)

    Ta vare på deg selv, håper du snart blir heilt bra igjen.
    Ha ein fin høstdag! Klem,

    SvarSlett
  5. hei!!
    Fin blogg du har(o;
    La meg til som følger jeg.

    Fiiiiint navn også (:

    Klem Renate

    SvarSlett