mandag 25. oktober 2010

Elegant hvit julestemning!

Det er kanskje litt tidlig å tenke på jul enda og jeg er egentlig ikke så glad for at julen kommer tidligere og tidligere for hvert år. Jeg foretrekker å vente til Desember, men idag følte jeg plutselig for å hente inn litt inspirasjon til julestemning i heimen - mulig det er det tidlige snøfallet som har gjort meg forvirret. Uansett, jeg tok en tur inn på Jeanne d'Arc Living - de har så utrolig mye fint og her er det vannvittig mye inspirasjon å hente. So here we go - her kommer noen inspirerende hvite julebilder.





Alle bildene er lånt fra Jeanne d'Arc Living

Jeg abonnerer på magasinet Jeanne d'Arc Living. Ønsker du å gjøre det samme så finner du linken HER

1 kommentar:

  1. Åå så mye fint. Jeg gleder meg veldig til jul allerede og sånne bilder gjør ikke "gledingen" mindre ;0) Ha en fin kveld! Klem fra meg

    SvarSlett