lørdag 9. oktober 2010

Funksjon over estetikk - liker det dårlig!

God kveld folkens! 

Jeg har en del på hjertet ikveld men det kommer i flere innlegg for å gjøre det lettere å finne frem til senere. I henhold til overskriften ser dere at jeg har måttet la estetikk vike for funksjon. Det liker jeg heller dårlig. Men varmepumpe måtte vi ha! Og jeg regner med dere er enige med meg i at dette ikke akurat er det fineste man kan pryde veggene med. Koster flesk gjør det også!

Her er altså doningen som henger på stueveggen vår like ved verandadøren. Hvorfor kan ikke slike varmepumper bli levert i chabby chic utførelse i tre med dekorskrift på?!!?!!






2 kommentarer:

  1. Hei :)

    Det var jo ikke så ille da! I ditt vakre hjem ser alt nydelig ut uansett:) Håper det går bra at vi la deg til som følger:) Du er hjertelig velkommen hos oss også, hvis du vil det:)

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Takk for det. Kjempehyggelig med koselig kommentar. Det er superkjekt med nye følgere så dere er hjertelig velkomne :)Jeg skal innom bloggen deres en liten tur nå jeg ;)

    Klem :)

    SvarSlett