fredag 29. oktober 2010

Koselig besøk


Idag fikk jeg besøk av en herlig dame som jeg kjendte godt en gang i tiden. De senere årene har vi ikke hatt mye kontakt før hun for ca en måned siden lurte på om det var greit at hun tok en tur opp til meg en dag. Det var selvfølgelig greit! Vi skravlet så mye at hun aldri fikk den herlige eplesmuldrepaien jeg hadde laget til ære for henne. Da jeg sendte melding og fortalte henne det sa hun bare "Stiligt! Det vise bare du hadde det liga kjekt så meg". Snille Kjellaug. De herlige rosene ovenfor + et kjempefint kakefat fikk jeg da hun kom på besøk! Tusen takk Kjellaug

Før jeg fikk besøk idag var jeg en liten handletur og da kjøpte jeg den nyeste utgaven av Vakre Hjem og Interiør og en boks med Sætre pepperkaker. Gjett om jeg skal kose meg i morgen!

Bilde lånt fra http://blog.vakrehjem.com


Jeg abonnerer på Jeanne d'Arc Living men vurderer å abonnere på Vakre Hjem og Interiør også. Det er et utrolig inspirerende magasin. Ønsker du også å abonnere kan du tegne abonnement HER

Ha en herlig Fredagskveld! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar