torsdag 28. oktober 2010

Tv - benken har blitt hvit

Endelig! Tv - benken er ferdigmalt og mens Frøken Fryd nå hviler har jeg fått satt den på plass i stuen. Synes det ble bra. Mye lysere enn før. Litt mindre lagringsplass, så her må jeg finne på noe lurt. Men jeg er fornøyd med å ha fått ut den dype mellombrune tv-benken. 

 ETTER

 FØR





Nå må jeg bare få på plass litt på veggene og nye og flere puter i sofaen. Må nok også ha litt mer pynt oppå sinkfatet mitt men jeg vet ikke helt hva det skal være. Dukker vel kanskje plutselig opp noe. Jeg er uansett veldig godt fornøyd med at vi har kommet ett hakk lenger i stuen. Dere ser kanskje også at garderobeskapet mitt fortsatt står i stuen - jepp.. Vi har ikke fått det opp på soverommet enda :0)

Ha en herlig Torsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar