søndag 10. oktober 2010

Vel overstått

Da har roen senket seg. Barna sover søtt og jeg har fått ryddet opp det meste av kaoset. I går lovet jeg at jeg skulle legge inn bilde av den ferdige Hello Kitty kaken. Skulle også legge ut oppskriften på marshmallowfondant men den får jeg legge ut i morgen.  Her er vertfall kaken:


Selskapet gikk kjempebra og bursdagsbarnet har kost seg veldig. Masse folk og god stemning. De siste gikk i halv ni tiden. Det har vært veldig gøy men litt slitsomt også. Kjenner jeg traff sofaen ganske hardt nå når jeg endelig satte meg ned.

Tenkte jeg også skulle vise dere en av de fine lyngplantene mine som endte som bordpynt. Samt litt pynt i vinduskarmen på kjøkkenet. Dette er en av de fine potterosene jeg kjøpte forleden. Lyslykten er også ny, den er veldig enkel men jeg synes den er fin. Krukken er fra IKEA og den har jeg fyllt med pikekyss. De smaker ikke noe videre. men dekorative er de. Synes det ble litt koseligere i vinduskarmen på kjøkkenet nå. Ikke alltid så mye som skal til. Bildet av lyngen ble litt mørkt. Jeg satte den bare i en plastpose og helte litt vann over. Deretter plasserte jeg potten med posen rundt oppi en hvit kurv som også er fra IKEA. Enkelt og greit. Trenger ikke alltid bruke keramikkpotter. Fint med litt variasjon synes jeg, men dere får dømme selv.



Jeg ser film med mannen i skrivende stund så dere får unnskylde den dårlige flyten i innlegget, lovere å komme sterkere tilbake. Kunne jo ha ventet til i morgen men rart med det, jeg er blitt litt addicted ;)

Søndagsklem!

2 kommentarer:

  1. Hei:)

    Sååå fin kaken ble:) De andre bildene er også helt nydelige! Vi elsker huset ditt:)

    Klem:)

    SvarSlett
  2. HERLIGHET, SÅ UTROLIG FIN KAKE! SÅ FLINK DU ER! Tar du imot bestilling? ;)

    Godt å høre at dagen har vært vellykket og at jubilanten selv er fornøyd! ;)

    Har ei venninne fra Figgjo, forresten!
    Har bodd i Sandnes selv :))

    Så koselig at du vil følge meg videre!
    Det setter jeg stor pris på :) Gleder meg til å bli bedre kjent med deg :))

    ønsker deg en strålende uke!

    Stor klem fra Trine

    SvarSlett